مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 20:152021-04-13فناوري

تاریخ رونمایی محصولات جدید اپل مشخص شد


شرکت اپل اعلام کرد 20 آوریل برابر با 31 فروردین رویداد ویژه ای برگزار می کند که پیش بینی می شود طی آن مدلهای جدید آی پد پرو و سایر محصولات این شرکت در آستانه کنفرانس سالانه طراحان اپل در ژوئن رونمایی شوند.

- شرکت اپل اعلام کرد 20 آوریل برابر با 31 فروردین رویداد ویژه ای برگزار می کند که پیش بینی می شود طی آن مدلهای جدید آی پد پرو و سایر محصولات این شرکت در آستانه کنفرانس سالانه طراحان اپل در ژوئن رونمایی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دعوت رمزآلودی که اپل برای شرکت در این رویداد به رسانه ها ارسال کرد، اطلاعات چندانی نداشت.

این رویداد در مقر اپل در کوپرتینتوی کالیفرنیا برگزار شده و به صورت زنده از وب سایت این شرکت پخش می شود.

دعوتنامه های اپل برای رویداد مجازی این شرکت، روز سه شنبه درست پس از این که دستیار مجازی سیری اپل تاریخ این مراسم را برملا کرد، ارسال شدند.

اپل معمولا محصولات جدیدش را در مارس پیش از انتشار جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS در کنفرانس سالانه طراحان در تابستان، رونمایی می کند.

امسال این شرکت هنوز هیچ رویداد رونمایی محصولی را برگزار نکرده اما طبق گمانه زنیهای وب سایتهای اخبار فناوری، این شرکت ممکن است مدلهای جدید آی پد پرو و دستگاه ردیاب ایرتَگز را در مراسم آتی خود معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ رونمایی محصولات جدید اپل مشخص شد

تاریخ رونمایی محصولات جدید اپل مشخص شد