مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-13سياسي

قلعه باستانی ایرج ثبت جهانی می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی معاونت اول ریاست جمهوری گفت: ثبت جهانی قلعه ایرج در دستور کار بوده و مطالعات آن در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، مهدی علیخانی معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور در سفر به شهرستان پیشوا، در بازدید از یک مجتمع چاپ در یک منطقه روستایی اظهار کرد: این مرکز  ضمن ایجاد اشتغال روستایی، محصولاتی مطابق فرهنگ و ذائقه ایرانی تولید می کند و امکان صادرات و ارزآوری داشته و جلوی خروج ارز را می گیرد.

وی گفت: در این بازدید، مشکلاتی از جمله مجوزهای توسعه و تسهیلات مورد نیاز مطرح شد که از منابع اشتغال روستایی در اختیار قرار خواهد گرفت تا ضمن اشتغال موجود، فرصت های شغلی جدیدی ایجاد شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی معاونت اول ریاست جمهور بیان کرد: ثبت جهانی قلعه ایرج نیز در دستور کار بوده و مطالعات آن در حال انجام است.

پیگیری مشکلات پیشوا در نهاد ریاست جمهوری علیخانی  افزود: با پیگیری قبل از سفر امروز، منابع اولیه برای مطالعات این اثر در نظر گرفته شده که طی هفته آتی تخصیص داده می شود.

وی ادامه داد: بازدید از مجتمع توانیابی یکی دیگر از برنامه های سفر به شهرستان پیشوا بود که امروز با حضور مسؤولان شهرستانی انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه باستانی ایرج ثبت جهانی می شود

قلعه باستانی ایرج ثبت جهانی می شود