مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 19:552021-04-13فناوري

آلمان برای متوقف کردن جمع آوری اطلاعات واتس اپ دست بکار شد


یکی از سخت گیرترین رگولاتورهای آلمان به دنبال دریافت دستور رسمی است تا جمع آوری اطلاعات کاربران توسط پیام رسان واتس اپ را متوقف کند.

- یکی از سخت گیرترین رگولاتورهای آلمان به دنبال دریافت دستور رسمی است تا جمع آوری اطلاعات کاربران توسط پیام رسان واتس اپ را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رگولاتور شهر هامبورگ به دلیل نگرانی در خصوص تغییرات حریم خصوصی واتس اپ که به استفاده بیشتر از اطلاعات کاربران برای اهداف بازاریابی و تبلیغاتی منتهی می شود، به دنبال دریافت یک دستور فوری قابل اجرا پیش از 15 ماه مه است.

یوهانس کاسپار، کمیسر دیتا در بیانیه ای اعلام کرد: واتس اپ اکنون توسط 60 میلیون نفر در آلمان استفاده می شود و پراستفاده ترین اپلیکیشن رسانه اجتماعی و حتی جلوتر از فیس بوک - شرکت مادر این پیام رسان- است.

بنابراین اهمیت زیادی دارد که مطمئن شویم شمار بالای کاربران که این سرویس را برای بسیاری از افراد جذاب می کند، به بهره برداری فرصت طلبانه از قدرت دیتا منجر نمی شود.

واتس اپ زمان معرفی سیاست حریم خصوصی جدید خود را پس از سردرگمی و عصبانیت کاربران را به تاخیر انداخت تا بتواند درباره جمع آوری اطلاعات و نحوه اشتراک گذاری آنها با شرکت مادر خود توضیح بهتری فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان برای متوقف کردن جمع آوری اطلاعات واتس اپ دست بکار شد

آلمان برای متوقف کردن جمع آوری اطلاعات واتس اپ دست بکار شد