مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-13بين الملل

آمریکا باید خسارات ناشی از تجاوز و اشغالگری علیه سوریه را جبران کند


وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای تاکیدکرد که عواقب سیاست های جنایتکارانه آمریکا علیه مردم سوریه برعهده دولت آمریکا است و ایالات متحده باید خسارات سنگین ناشی ازتجاوزات و اشغالگری را جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که ایالات متحده آمریکا و ابزارهای آن در جهان و منطقه، در حمایت از جنگ تروریستی بی سابقه علیه این کشور نقش دارند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: اقدامات ایالات متحده آمریکا در سوریه رفتاری خارج از قوانین بین المللی است که شایسته محکومیت از سوی جامعه بین المللی است.

این بیانیه می افزاید: جمهوری عربی سوریه عواقب سیاست های جنایتکارانه آمریکا علیه مردم سوریه را بر عهده دولت آمریکا می داند و ایالات متحده باید خسارات سنگین ناشی از تجاوزات و اشغالگری آمریکا علیه مردم سوریه را جبران کند.

وزارت خارجه سوریه در ادامه تاکید کرد: جمهوری عربی سوریه از همه کشورهای عضو شورای امنیت می خواهد که قاطعانه در کنار سوریه باشند تا از بی توجهی آمریکا به قوانین بین المللی و دست انداری به حقوق و ثروت های مردم جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید خسارات ناشی از تجاوز و اشغالگری علیه سوریه را جبران کند

آمریکا باید خسارات ناشی از تجاوز و اشغالگری علیه سوریه را جبران کند