مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 19:102021-04-13سياسي

ترویج فرهنگ کار برای پشتیبانی از تولید موضوع محوری سال 1400 است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مهارت های اجرایی در قالب فرهنگ کار به نسل جوان انتقال داده شود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مهارت های اجرایی در قالب فرهنگ کار به نسل جوان انتقال داده شود.

محمود ثمینی در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که 24 فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: ترویج و گسترش فرهنگ کار برای پشتیبانی از تولید به عنوان موضوع محوری سال 1400 است که باید در برنامه های دستگاه های اجرایی سهم برجسته ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: جوانان ما در سطوح بالا تحصیلات تکمیلی خود را گذرانده اما مهارت های لازم را برای ورود به بازار کار ندارند و می بایست مهارت های اجرایی و شغلی را به نسل جوان در قالب فرهنگ کار انتقال دهیم و به این ترتیب در عرصه های مختلف از تولید پشتیبانی کنیم.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: لازم است فراهم سازی زمینه اجرای برنامه های آموزشی، ترویجی و تبلیغی به افزایش و رونق تولید بیانجامد.

ثمینی اضافه کرد: شعار سال نباید در حد یک شعار مورد توجه باشد، زیرا مسائلی وجود داشته و دارد که آن را به عنوان شعار سال مطرح کرده اند و در این راستا برگزاری نشست های علمی و تخصصی برای شناسایی موانع تولید در سطوح مختلف مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ کار برای پشتیبانی از تولید موضوع محوری سال 1400 است

ترویج فرهنگ کار برای پشتیبانی از تولید موضوع محوری سال 1400 است