مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:402021-04-13بين الملل

دمشق: آمریکا باید خسارت تجاوز و اشغالگری علیه ملت سوریه را جبران کند


وزارت خارجه سوریه با برشمردن جرایم آمریکا در سوریه تاکید کرد آمریکا باید خسارت تجاوز و اشغالگری علیه ملت سوریه را جبران کند و فورا دست از دخالت در امور سوریه بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، )، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا و مزدوران آن در منطقه و جهان، جنگ تروریستی بی سابقه علیه جمهوری سوریه راه انداختند که معلوم است که این جنگ تروریستی و تروریسم اقتصادی علیه سوریه صرفا پروژه های خرابکارانه و خبیثی است که هدف از آن تحکیم اشغالگری نظامی آمریکا در منطقه و مقهور کردن ملت های منطقه و تامین سلطه اسراییل بر ظرفیت های منطقه است.

در این بیانیه آمده است: به دنبال جنگ تروریستی ده ساله اخیر علیه سوریه، آمریکا و سرسپرده های آن علاوه بر مزدورانشان، میلیاردها دلار برای مقابله با تصمیم دمشق در ناکام گذاشتن توطئه های آمریکا به کار گرفتند تا پس از آن به مرحله تجاوز مستقیم علیه سوریه برسند.

وزارت خارجه سوریه گفت: دولت سابق آمریکا فقط به تصمیم بدنام خود در به رسمیت شناختن الحاق جولان سوریه به اسراییل اکتفا نکرد، بلکه به طور مستقیم در شمال شرق سوریه دخالت کرده و از شبه نظامیان جدایی طلب این منطقه حمایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: آمریکا باید خسارت تجاوز و اشغالگری علیه ملت سوریه را جبران کند

دمشق: آمریکا باید خسارت تجاوز و اشغالگری علیه ملت سوریه را جبران کند