مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-13پزشكي

مراکز درمان سرپایی بیماران کووید19 در سمنان راه اندازی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: همزمان با فرارسیدن موج چهارم ویروس کرونا در سطح شهرهای تابعه دانشگاه، سه مرکز برای درمان سرپایی بیماران کویید 19 در غرب استان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح شهرهای تابعه دانشگاه، سه مرکز برای درمان سرپایی بیماران کویید 19 در غرب استان راه اندازی شده است، تاکید کرد: هدف این مرکز صرفاً درمان سرپایی بیماران مبتلا به کویید 19 و کسانی که نیاز به بستری ندارند است.

وی با بیان اینکه سه مرکز از این دست در شهرستان های سمنان، دامغان و گرمسار راه اندازی شده است، افزود: این مراکز از امروز به بیماران کویید 19 در سطح شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی ارائه می کنند.

ارائه خدمات تزریقات و سرپایی رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه کار ویژه این مراکز خدمات دارویی و تزریقی بدون بستری در بخش های کرونایی برای بیماران است، ابراز کرد: بیمارانی که نیاز به بستری و خدمات ویژه درمانی هستند به بیمارستان هایی مانند کوثر در سمنان انتقال می یابند.

دانایی با بیان اینکه کلینیک امام خمینی (ره) گرمسار، بیمارستان ولایت دامغان و بیمارستان کوثر سمنان میزبان مراکز درمان سرپایی بیماران کووید 19 هستند، تاکید کرد: این مراکز به بیماران کمک می کند تا بدون مخاطرات بیمارستان ها و در خیالی راحت تر درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمان سرپایی بیماران کووید19 در سمنان راه اندازی شد

مراکز درمان سرپایی بیماران کووید19 در سمنان راه اندازی شد