مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:302021-04-13پزشكي

بیمارستان های استان اصفهان به مرز تکمیل رسیدند/ 5 شهرستان با وضعیت بسیار بحرانی


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد بیمار بدحال نیاز به بستری در سطح استان بسیار افزایش پیدا کرده است و همین امر سبب شده اکثر بیمارستان ها تقریبا به مرز تکمیل برسند.

- آرش نجیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت کرونا  در استان اظهار داشت: از مرز 2 هزار بستری گذشتیم و روزانه بیش از 380 نفر بستری می شوند و وضع روز به روز بدتر می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تعداد موارد بستری، بدحال و فوتی ها روزانه در حال افزایش است، افزود: وضعیت شهرستان های داران، شاهین شهر، لنجان و مبارکه و نجف آباد از نظر تعداد بیماران در وضعیت بحرانی است و بر اساس آخرین رنگ بندی هیچ شهرستان زردی نداریم و تقریباً تمام شهرستان ها قرمز و 2 شهرستان نارنجی است.

وی با بیان اینکه تعداد موارد بستری خارج از تصور است، گفت: تعداد زیاد بیماران شناسایی شده و تعداد بیمار بدحال نیاز به بستری در سطح استان بسیار افزایش پیدا کرده است و همین امر سبب شده اکثر بیمارستان ها تقریبا به مرز تکمیل برسند، بیمارستان تأمین اجتماعی غرضی تقریباَ وضعیت آن تکمیل شده است و الزهرا در آستانه تکمیل شدن است.

نجیمی با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی بیان کرد: در حال حاضر روزانه حدود 400 نفر نیاز به بستری دارند و با این آمار هر بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های استان اصفهان به مرز تکمیل رسیدند/ 5 شهرستان با وضعیت بسیار بحرانی

بیمارستان های استان اصفهان به مرز تکمیل رسیدند/ 5 شهرستان با وضعیت بسیار بحرانی