مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:202021-04-13بين الملل

آمریکا: قویاً به امنیت اسراییل متعهدیم


مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در دیدار با مشاور امنیت داخلی اسراییل بر تعهد کشورش به امنیت اسراییل تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه در نشست مجازی کارگروه راهبردی مشترک آمریکا-اسراییل تأکید کرد که کشورش قویاً به امنیت اسراییل متعهد است.

بر اساس بیانیه ای که سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در خصوص نشست مجازی امروز هیأت آمریکایی به ریاست جیک سالیوان و هیأت اسراییلی به ریاست مییر بن شابات مشاور امنیت داخلی این رژیم منتشر کرده، طرفین در این نشست که بخشی از همکاری های دوجانبه در خصوص مسائل امنیتی است، به تفصیل در خصوص فرصت های همکاری برای آنچه ارتقای امنیت و ثبات در مواجهه با چالش ها و تهدیدهای مشترک در منطقه خوانده شده است، بحث و تبادل نظر کرده اند.

جیک سالیوان در این نشست ضمن اعلام تعهد خدشه ناپذیر آمریکا به امنیت اسراییل، بار دیگر اتهامات بی اساس خود علیه برنامه هسته ای ایران را تکرار و اعلام کرده است که ایران هرگز به سلاح هسته ای دست نخواهد یافت.

این در حالی است که هیچ یک از گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی که بازرسانش حضور گسترده ای در تأسیسات هسته ای ایران دارند، ادعاهای مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را تأیید نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: قویاً به امنیت اسراییل متعهدیم

آمریکا: قویاً به امنیت اسراییل متعهدیم