مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:102021-04-13سياسي

مساجد گیلان در ایام ماه رمضان با رعایت پروتکل ها فعالیت می کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر امنیت معنوی در سایه امنیت بهداشتی، گفت: تمام مساجد در ایام ماه مبارک رمضان می توانند با رعایت پروتکل ها اقدام به برگزاری مراسم مذهبی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان، تغییر وضعیت در نحوه برگزاری مراسم اعلام می شود، بیان کرد: با توجه به تجربه سال گذشته، مؤمنین در رعایت موارد بهداشتی همواره پیشگام هستند و پروتکل ها را به خوبی رعایت می کنند.

وی با بیان اینکه مراسم جز خوانی قرآن کریم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، افزود: مراسم جز خوانی قرآن به صورت مجازی و همچنین در فضای باز در تمام شهرستان های گیلان برقرار است.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر لزوم توجه به امنیت معنوی در سایه امنیت بهداشتی، تصریح کرد: مبلغان کارآمد در برخی بوستان ها مراسم جز خوانی قرآن را برگزار می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: علاوه بر جز خوانی قرآن، مراسم تفسیر قرآن نیز برگزار و قرار است از حدود 50 پیشکسوت قرآنی تجلیل شود.

وی با اشاره به اینکه برای همه اقشار جامعه برنامه های مناسبتی در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: جشنواره نور قرآن برای همه سنین و در 30 رشته برگزار می شود.

مهدوی با بیان اینکه تشکل های دینی در پویش افطاری ساده و پخت سحری برای مناطق محروم خدمت رسانی می کنند، عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد گیلان در ایام ماه رمضان با رعایت پروتکل ها فعالیت می کنند

مساجد گیلان در ایام ماه رمضان با رعایت پروتکل ها فعالیت می کنند