مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:252021-04-13اجتماعي

برنامه های پایگاه های انتقال خون ن مازندران در ماه رمضان


مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه مراکز اهدای خون استان در ماه مبارک رمضان فعال است، گفت: با توجه به اینکه اهدای خون همه ساله در ماه رمضان کاهش می یابد از مردم استان درخواست داریم تا در این ماه پرفضیلت اهدای خون را فراموش نکنند.

- دکتر ذوالفقار تقوی امروز درباره وضعیت و استمرار قانون منع تردد و عبور و مرور شبانه، پیش بینی می شود انتقال خون استان با کاهش ذخایر خون مواجه شود.

وی گفت: طی مکاتبه هایی که با ستاد مبارزه باکرونا و راهنمایی و رانندگی استان صورت گرفت؛ هماهنگی های لازم برای حضور اهداکنندگان خون در ساعت منع تردد  بعد از افطار انجام شده است.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: اهداکنندگان خون در سراسر استان می توانند تا  ساعت 24 به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند و با اعلام پلاک خودروهای خود به واحد پذیرش انتقال خون جریمه نقض قانون منع تردد شامل حال شان نشود.

این مسؤول به فعالیت مراکز اهدای خون در استان در طول ماه مبارک اشاره کرد و افزود: مراکز اهدای خون در شهرستان های ساری، بابل و آمل صبح ها 8 تا 13 و شب  بعد از افطار  از ساعت 21 تا 0:030 بامداد و مرکز  امام رضا (ع) بهشهر و مرکز حضرت قائم قائم شهر نیز هر شب ساعت 21 تا 24 فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پایگاه های انتقال خون ن مازندران در ماه رمضان

برنامه های پایگاه های انتقال خون ن مازندران در ماه رمضان