مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-13اقتصادي

روش جدید استخراج ارز دیجیتال در ایران


عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید برای کاهش فشار بر شبکه برق در فرایند ماین(استخراج) ارز دیجیتال می توان به روش های دیگری نیز فکر کرد.

- عضو اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد:عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید برای کاهش فشار بر شبکه برق در فرایند ماین(استخراج) ارز دیجیتال می توان به روش های دیگری نیز فکر کرد.

حمیدرضا صالحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آنچه که وزارت نیرو اعلام کرده، از سویی به افراد اعلام شده که می توانند در صورت مشاهده ماین کردن غیرقانونی آن را اطلاع دهند و از سوی دیگر بحث استفاده از انرژی تجدید پذیر مانند پنل خورشیدی برای استخراج ارز دیجیتال به عنوان گزینه جدید مطرح است که باید برای اجرای آن برنامه ریزی جدید داشت.

وی درباره نحوه کشف فرایند غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال، توضیح داد: برای افراد عادی احتمالا جز مشاهده مستقیم ماینر، راه دیگری وجود ندارد اما در شبکه برق وقتی یک واحد مسکونی یا اداری ماینر نصب می کند از نظر میزان بار مصرفی، مشخص می شود و وزارت نیرو می تواند این موضوع را رصد کند.

عضو اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: البته برخی افراد از ماینرهای کوچک استفاده می کنند که مصرف برقشان در حد کولرهای گازی است اما در نهایت با رصد دقیق امکان پیگیری این موضوع وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش جدید استخراج ارز دیجیتال در ایران

روش جدید استخراج ارز دیجیتال در ایران