مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-13سياسي

آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در خوزستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد.

- به منظور کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا انجام شد؛ آغاز مرحله سوم پویش "ایران همدل" در خوزستان ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از آغاز مرحله سوم پویش "ایران همدل" با هدف کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد.

جمال شیبه در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی در استان خوزستان اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، غذای گرم و بسته معیشتی با مشارکت خیران میان نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی از راه اندازی 275 مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده سراسر استان در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل ها و نظارت اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اولین آشپزخانه به همت بسیج امام علی و امام حسین سپاه قرارگاه جهادی شهید مصدق طاهری مسجد حجت اهواز افتتاح شد.

شیبه گفت: بیش از یک میلیون پرس غذای گرم و 175 هزار سبد غذایی و بسته معیشتی به ارزش 500 هزار تومان در استان توزیع می شود که این کار با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در خوزستان

آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در خوزستان