مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-13سياسي

آخرین اقدامات طرح مسکن ملی در خوزستان / بازنگری مجدد شهر بندر امام


در حوزه مسکن شهری، طرح اقدام ملی مسکن در قالب ساخت 5 هزار واحد مسکونی به عهده بنیاد مسکن خوزستان است که در سه شهرستان اهواز، - ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: در حوزه مسکن شهری، طرح اقدام ملی مسکن در قالب ساخت 5 هزار واحد مسکونی به عهده بنیاد مسکن خوزستان است که در سه شهرستان اهواز، شوش و بهبهان، بنیاد مسکن خود واحدهای طرح اقدام ملی را می سازد اما در سایر شهرستان های استان خوزستان گروه های ساخت واحدها را می سازند.

مسعود انصاریان در نشست خبری ویژه سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب 100 امام خمینی(ره) که امروز (24 فروردین ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از 42 سال پیش تاکنون بر وظایف بنیاد مسکن افزوده شده و کارها توسعه پیدا کرده است.

در ابتدا تنها ساخت مسکن وظیفه بنیاد بود اما اکنون به جز ساخت مسکن، موارد مسکن روستایی، عمران روستایی، مسکن شهری و بازسازی آسیب های ناشی از حوادث قهری و طبیعی نیز به وظایف بنیاد مسکن افزوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به عملکرد سال 99 بنیاد مسکن خوزستان افزود: در حوزه مسکن روستایی و بازسازی در سال 99 در طرح مقاوم سازی مسکن روستایی 2 هزار و 600 واحد به سیستم بانکی معرفی شد که کار ساخت و ساز این واحدها آغاز شده و البته کار ساخت بخشی از این واحدها نیز به اتمام رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات طرح مسکن ملی در خوزستان / بازنگری مجدد شهر بندر امام

آخرین اقدامات طرح مسکن ملی در خوزستان / بازنگری مجدد شهر بندر امام