مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-13سياسي

افتتاح دادگاه عمومی بخش قلعه نو/ رییس چهارمین حوزه قضایی شهرستان ری معرفی شد


دادگاه عمومی و انقلاب بخش قلعه نو در شهرستان ری به منظور کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و رهایی اهالی این بخش از سردرگمی در دادگاه های شهرری و کهریزک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، دادگاه عمومی و انقلاب بخش قلعه نو به عنوان چهارمین حوزه قضایی در شهرستان ری پیش از ظهر امروز با حضور قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران، رییس دادگستری و دادستان شهرستان ری، فرماندار ویژه شهرستان ری، امام جمعه، بخشدار و شهردار قلعه نو افتتاح و رسول عابد به عنوان ریاست حوزه قضایی این بخش معارفه شد.

سرازیری مشکلات و معضلات به ری ادامه دارد و شهرداری ها باشد امکان انحراف و وابستگی کاهش می یابد لذا در آغاز راه دادگستری در بخش قلعه نو پیشنهاد می کنیم که بر اساس مُر قانون و ضوابط پایه گذاری خوبی برای خدمات دهی در کنار سایر دستگاه ها با ایجاد فضای همدلی و وحدت انجام گیرد.

وی ادامه داد: نظارت باید زیاد باشد زیرا در این بخش ممکن است اگر مدیریت خوبی تداوم نداشته باشد با موضوع زمین خواری مواجه شویم لذا باید تلاش کنیم که عملکرد این بخش در حوزه کشاورزی، تولید و رفاه ساکنان بهبود یابد.

افزایش ثبت نام شوراها نشانگر تزریق امید در جامعه است  وی با اشاره به اقدامات اخیر در برخورد با متخلفان در برخی دستگاه ها گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دادگاه عمومی بخش قلعه نو/ رییس چهارمین حوزه قضایی شهرستان ری معرفی شد

افتتاح دادگاه عمومی بخش قلعه نو/ رییس چهارمین حوزه قضایی شهرستان ری معرفی شد