مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-13بين الملل

بهره برداری سیاسی نتانیاهو از حادثه نطنز


نیویورک تایمز در گزارشی به اهداف احتمالی بنیامین نتانیاهو در بهره برداری سیاسی از سانحه نطنز، تاسیسات غنی سازی اورانیوم ایران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره سانحه تاسیسات غنی سازی ایران در نطنز نوشت: این عملیات باعث مطرح شدن این سوال شد که آیا رژیم صهیونیستی، خود علیه ایران اقدامی انجام داده است تا دیپلماسی آمریکا را در موقعیتی که دولت بایدن به دنبال احیای توافق هسته ای می باشد، تضعیف کند یا عملیاتی سازگار با منافع آمریکا انجام داده است، از طریق اقدامی شریرانه که موضع ایران را در مذاکرات تضعیف کند.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: کاخ سفید روز دوشنبه تقریبا چیزی درباره انفجار انجام شده در داخل تاسیسات نطنز نگفت که موجب تخریب منبع تامین برق سانتریفیوژها شد.

این روزنامه همچنین در ادامه درباره بهره برداری سیاسی از این موضوع در قدس اشغالی نوشت: در اسراییل برخی این سوال برایشان ایجاد شد که آیا حمله در راستای هدفی داخلی برای نتانیاهو بوده است تا اینکه صرفا یک هدف سیاست خارجی را به دنبال داشته باشد.

نتانیاهو که به خاطر فساد با محاکمه رو به روست در تلاش است یک دولت ائتلافی جدید پس از انتخاباتی همگانی در ماه گذشته که هیچ یک از حزب ها در آن رای اکثریت را کسب نکرد، تشکیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری سیاسی نتانیاهو از حادثه نطنز

بهره برداری سیاسی نتانیاهو از حادثه نطنز