مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-13دانش

ارائه فیلم های آموزشی رایگاه برای دانشجویان/باید چالش های کرونا را با خلاقیت رد کنیم


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آماده سازی حدود 2 هزار و 800 فیلم آموزشی برای دانشجویان خبر داد و گفت: این دوره ها برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران رایگان خواهد بود.

- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آماده سازی حدود 2 هزار و 800 فیلم آموزشی برای دانشجویان خبر داد و گفت: این دوره ها برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران رایگان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیرعلی سهراب پور در نخستین جلسه هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1400 به ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی دانشجویان پرداخت و گفت: سال گذشته سالی مملو از امتحان و آزمون تاب آوری برای کل سیستم دانشگاه بود و امیدوارم با تجربه ای که از سال گذشته کسب کرده ایم بتوانیم چالش های پیش رو در سال جدید را به خوبی مدیریت کنیم.

وی حوزه آموزش را دستخوش تحول و چالش ناشی از ویروس کرونا در کل جهان دانست و افزود: آموزش در همه دنیا بر اثر این اتفاق پیش بینی نشده دست خوش تغییر شده است.

دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این میان تجارب ارزشمندی در این حوزه کسب نموده و همزمان از تجارب موفق جهانی نیز استفاده کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اوضاع کلی آموزش را خوب توصیف کرد و یادآور شد: وظیفه خود می دانم از زحمات مجموعه دانشگاه که در حوزه آموزش فعالیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه فیلم های آموزشی رایگاه برای دانشجویان/باید چالش های کرونا را با خلاقیت رد کنیم

ارائه فیلم های آموزشی رایگاه برای دانشجویان/باید چالش های کرونا را با خلاقیت رد کنیم