مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-13سياسي

ورود هیأت ایرانی به ریاست عراقچی به وین/ حضور نمایندگانی از وزارت نفت و بانک مرکزی


ورود هیأت ایرانی به ریاست عراقچی به وین/ حضور نمایندگانی از وزارت نفت و بانک مرکزی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، هیأت مذاکره کننده ایرانی به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به منظور شرکت در دور جدید گفت وگوها با گروه 1+4 و نماینده در ترکیب هیأت ایرانی حضور دارند.

مذاکرات ایران و گروه 1+4 و با حضور نماینده اتحادیه اروپا قرار است فردا (چهارشنبه) در وین از سر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام 13 فروردین ماه به صورت مجازی برگزار و پس از توافق حاصله مقرر شد روز سه شنبه 17 فروردین این گفت وگوها به صورت حضوری و رو در رو دنبال شود و در نهایت هم این نشست برگزار و پس از آن توافق شد دو کارگروه در حوزه تحریم ها و هسته ای تشکیل و بررسی ها را انجام دهد.

نتایج بررسی های این دو کارگروه به نشست کمیسیون برجام در روز جمعه 20 فروردین منعکس و اعلام شد که هیأت های برای تنفس و مشورت به پایتخت ها برمی گردند و روز چهارشنبه 25 فروردین دوباره در وین گردهم خواهند آمد.

معاون وزیر خارجه روز شنبه 21 فروردین ماه در گفت وگویی در تهران اظهارد اشت: خطی که در مذاکرات وین دنبال کردیم و ان شاءالله در این هفته ادامه آن را دنبال خواهیم کرد، دقیقا بر اساس مواضع قطعی است که نظام تعیین کرده و اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هیأت ایرانی به ریاست عراقچی به وین/ حضور نمایندگانی از وزارت نفت و بانک مرکزی

ورود هیأت ایرانی به ریاست عراقچی به وین/ حضور نمایندگانی از وزارت نفت و بانک مرکزی