مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-13دانش

تدوین سیاست های مدیریت دانشجویان بین الملل در شورای عالی انقلاب فرهنگی


معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نشست، گفت: سیاست ها در خصوص مدیریت دانشجویان بین الملل در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست بررسی مسائل رفاهی، فرهنگی و دانشجویی دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دکتر علی اکبرحق دوست معاون آموزشی این وزارتخانه به همراه مدیران مربوطه برگزار شد.

دکتر علی اکبرحق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نشست، گفت: تفاوت در خصوص دانشجویان بین الملل در ایران و دیگر کشورهای جهان از زمین تا آسمان است که قسمت زیادی از این مشکلات باز می گردد به این که ما نمی دانیم بین المللی کار کردن به چه معنا است.

در شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست ها در خصوص مدیریت دانشجویان بین الملل در حال تدوین است معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان این که در شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست ها در خصوص مدیریت دانشجویان بین الملل در حال تدوین است، اظهار داشت: سیاست ها در خصوص موضوعات مختلف این دسته از دانشجویان در اسفندماه سال 99 مصوب شده است و به نکات مختلف در خصوص دانشجویان بین الملل پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سیاست های مدیریت دانشجویان بین الملل در شورای عالی انقلاب فرهنگی

تدوین سیاست های مدیریت دانشجویان بین الملل در شورای عالی انقلاب فرهنگی