مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-13حوادث

معرفی مخدوش کنندگان پلاک خودروها به مراجع قضایی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: برخی از افراد برای فرار از قانون اقدام به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها می کنند که این عمل جرم بوده و عاملان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: برخی از افراد برای فرار از قانون اقدام به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها می کنند که این عمل جرم بوده و عاملان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

سرهنگ عباس مظفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با محدودیت تردد شبانه در استان زنجان، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 شب تا 3 بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگ بندی ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: در این خصوص از ابتدای امسال تاکنون بیش از 11 هزار خودرو متخلف در استان زنجان از طریق دوربین های پایش تصویری و عوامل پلیس راهور به مبلغ 2 میلیون ریال جریمه شدند.

وی با بیان اینکه ورود و خروج خودروها از مناطق با رنگ بندی قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان برابر قانون جریمه خواهند شد، افزود: برخی از افراد برای فرار از قانون، اقدام به دست کاری و مخدوش کردن پلاک خودروها می کنند که این عمل جرم بوده و عاملان به مراجع قضایی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مخدوش کنندگان پلاک خودروها به مراجع قضایی

معرفی مخدوش کنندگان پلاک خودروها به مراجع قضایی