مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-13پزشكي

آغاز واکسیناسیون کرونا برای کارکنان زندان ها در فارس


مدیرکل زندان های فارس از آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کوید19 با هدف واکسینه کردن کادر بهداشت و درمان و سایر کارکنان این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل زندان های فارس از آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کوید19 با هدف واکسینه کردن کادر بهداشت و درمان و سایر کارکنان این اداره کل خبر داد.

اسحاق ابراهیمی گفت: با پیگیری و اهتمام اداره کل زندان های فارس مبنی بر اختصاص واکسن کوید 19 برای کادر درمان زندان های شیراز، با توجه به ماهیت شغلی آنان و به منظور پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری مذکور، با حضور تیم مجرب واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شیراز تزریق واکسن در بیمارستان شهید لاجوردی زندان مرکزی شیراز آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های فارس، ابراهیمی افزود: در اولین مرحله تعداد 50نفر از کادر بهداشت و درمان زندان های شیراز واکسینه شدند و انجام واکسیناسیون برای سایر کارکنان نیز با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: با تعامل انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با توجه ویژه به اینکه امکان دارد برخی از زندانیان در بدو ورود به زندان ناقل و نیاز به درمان داشته باشند و از آنجا که درمان زیر نظر پرسنل مجرب بهداشت و درمان زندان ها انجام می شود لذا این واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کرونا برای کارکنان زندان ها در فارس

آغاز واکسیناسیون کرونا برای کارکنان زندان ها در فارس