مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-13دانش

سیزدهمین کنگره مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران برگزار می شود


سیزدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران 24 تا 26 شهریور ماه 1400 به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری انجمن علمی مهندسی ماشین های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران برگزار می شود.

- سیزدهمین کنگره "مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران" برگزار می شود سیزدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران 24 تا 26 شهریور ماه 1400 به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری انجمن علمی مهندسی ماشین های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندسی مکانیک بیوسیستم، شاخه مهندسی و فناوری در کشاورزی است و کشور ایران به عنوان یکی از قطب های کشاورزی جهان در این سالها در ایجاد کارآفرینی نیز یکی از بخش های مطرح کشور بوده است.

طراحی ماشین های کشاورزی، فناوری پس از برداشت ماشین های صنایع غذایی، انرژی تجدید پذیر و مکانیزاسیون از محورهای این همایش اعلام شده است.

کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین کنگره مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران برگزار می شود

سیزدهمین کنگره مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران برگزار می شود