مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-13فناوري

چند نکته و ترفند درمورد گوشی های خانواده گلکسی S21


اگر در حال حاضر از گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ استفاده می کنید یا در نظر دارید یکی از آن ها را خریداری کنید، احتمالاً می دانید که این گوشی ها با نسخه ی جدید رابط کاربری سامسونگ راهی بازار شده اند.

علاوه بر این ها یک سری قابلیت جدید هم به این گوشی ها اضافه شده که ممکن است نحوه ی فعال کردن و یا استفاده از آن ها را ندانید؛ بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی نکات و ترفندهای گوشی های سری گلکسی S21 بپردازیم.

خانواده جدید سامسونگ سامسونگ دی ماه امسال از گوشی های سری گلکسی S21 رونمایی کرد.

محصولاتی که شامل 3 گوشی گلکسی S21، گلکسی ارزش خرید دارد؟ تغییرات S21 نسبت به S20 برای مثال گلکسی S21 از بدنه ی پلاستیکی و نمایشگر تخت با وضوح +FHD بهره می برد.

مدل پلاس هم اگرچه بدنه ای از جنس شیشه و آلومینیوم دارد اما همچنان از نمایشگری تخت بهره برده که وضوح آن به +FHD محدود می شود.

این در حالی است که در نسل قبل نه تنها بدنه ی مدل های پلاس و استاندارد از شیشه و آلومینیوم ساخته شده بود بلکه نمایشگر آن ها منحنی با وضوح +QHD بود.

با این حال از لحاظ قدرت سخت افزاری و شکل ظاهری، گوشی های جدید عملکرد بهتری دارند.

به خصوص در بخش سخت افزار که این بار شاهد به کارگیری پردازنده های 5 نانومتری اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 هستیم که هم قدرت بسیار بالایی دارند و هم از لحاظ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته و ترفند درمورد گوشی های خانواده گلکسی S21

چند نکته و ترفند درمورد گوشی های خانواده گلکسی S21