مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-13سياسي

فراهم شدن تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی


رییس دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور گفت: شرایط تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزت الله کرد میرزا با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال 97 مصوبه ای که در بین همکاران علمی به مصوبه 281 مشهور است به دانشگاه ابلاغ شده بود که اعضای هیأت علمی پیمانی مربی دانشگاه پیام نور امکان تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی را ندارند.

وی با تقدیر از همراهی هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم تصریح کرد: با پیگیری های گسترده صورت گرفته از سوی دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه، ارائه مستندات مربوط با هدف تحقق عدالت اداری، مساعدت ویژه هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم و حمایت های ریاست دانشگاه، پیشنهاد ارائه شده از سوی دانشگاه مبنی بر لغو مصوبه 281 و امکان تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی در اولین جلسه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم در سال 1400 مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه ادامه داد: با لغو این مصوبه و بر اساس شرایط جدید از این پس اعضای هیأت علمی پیمانی که در بازه زمانی مقرر مطابق آیین نامه استخدامی حائز امتیازات لازم شوند، می توانند برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی اقدام نمایند و پرونده ایشان نیز همانند سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی

فراهم شدن تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی