مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-13بين الملل

توافق همکاری اقتصادی سودان با شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری


رسانه های صهیونیستی از دیدار یک هیأت سودانی با هیأتی از مسئولان شهرک های صهیونیستی به ریاست رییس شورای این شهرک ها در کرانه باختری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که روز شنبه گذشته یک هیأت از شهرک نشینان به ریاست یوسی داگان رییس شورای شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری دیدار و درباره همکاری های اقتصادی توافق کردند.

ریاست هیأت سودانی در این دیدار را عمر الشیخ رییس تیم مسئول پیشبرد روند سازش و توافقنامه های اقتصادی در دولت سودان بر عهده داشته  و این دیدار در یک کشور عربی که اشاره ای به نام آن نشده، برگزار شده است.

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید ، دیدار هیأت سودانی با هیأت شهرک نشینان رژیم صهیونیستی پس از آن برگزار شد که  دولت سودان در تاریخ 6 آوریل قانون تحریم اسراییل صادره در سال 1958 را لغو کرد.

انتظار می رود که لغو نهایی قانون سودانی در خصوص تحریم رژیم صهیونیستی بزودی در نشست مشترک دولت و شورای حاکمیتی سودا، اعلام شود.

هیأت های سودانی و اسراییلی در این دیدار درباره تشکیل تیم مشترک با هدف پیشبرد طرح های اقتصادی در زمینه های کشاورزی، زیرساخت ها، پزشکی و ارتباطات اجتماعی توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق همکاری اقتصادی سودان با شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری

توافق همکاری اقتصادی سودان با شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری