مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-13پزشكي

در کرونای جهش یافته مراقب کودکان باشیم/مرگ کودک 4 ساله اسدآبادی


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در کرونای جهش یافته افزایش به صورت آسانسوری و موشکی بوده و اطفال را نیز درگیر می کند که در این راستا تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و رفت و آمدها و تجمعات برای مراقبت هر چه بیشتر از خود، - ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در کرونای جهش یافته افزایش به صورت آسانسوری و موشکی بوده و اطفال را نیز درگیر می کند که در این راستا تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و رفت و آمدها و تجمعات برای مراقبت هر چه بیشتر از خود، خانواده و اطفال بیشتر ایجاب می کند.

دکتر ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پیک چهارم کرونا در کشور و به تبع آن در استان و شهرستان مواردی از ابتلای اطفال نیز مشاهده می شود که در همین رابطه در حال حاضر چهار کودک مشکوک به کرونا در شهرستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه به تازگی یک کودک اسدآبادی چهار ساله مبتلا به کرونا فوت کرد، افزود: موارد مشکوک ابتلا به کرونا در کودکان که منجر به بستری اطفال در بیمارستان شود، در شهرستان وجود داشته اما تاکنون موردی از فوت کودک مبتلا به کرونا در شهرستان نداشته ایم.

صالحی در ادامه با تاکید مجدد به مردم نسبت به پرهیز از رفت و آمدها و دورهمی ها و خودداری از برگزاری مراسم ها و تجمعات خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کرونای جهش یافته مراقب کودکان باشیم/مرگ کودک 4 ساله اسدآبادی

در کرونای جهش یافته مراقب کودکان باشیم/مرگ کودک 4 ساله اسدآبادی