مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-13دانش

چرا وام شهریه دانشگاه آزاد پرداخت نمی شود؟ / وزارت علوم: مشکل از «آموزشیار» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به عنوان متولی پرداخت وام های دانشجویی به دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم، - چرا وام شهریه دانشگاه آزاد پرداخت نمی شود؟ / وزارت علوم: مشکل از آموزشیار است مشکلات سیستم آموزشی، آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده که دانشجویان این دانشگاه نتوانند در سال تحصیلی جاری از مزایای وام شهریه دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به عنوان متولی پرداخت وام های دانشجویی به دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی و کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه پیام نور است و اعتباراتی را برای دانشگاه های شهریه پرداز برای پرداخت وام شهریه درنظر گرفته است که این وام ها در طول هر نیمسال تحصیلی باید پس از ثبت درخواست دانشجو و تایید دانشگاه به حساب دانشجو واریز شود.

با تغییرات صورت گرفته در پرداخت وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان، دانشجویان دانشگاه های شهریه پرداز هم شامل این تغییرات شدند و بر اساس تصمیم صندوق رفاه دانشجویان، دانشجویان ورودی سال های تحصیلی گذشته دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی و کاربردی و مؤسسات غیردولتی غیرانتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وام شهریه دانشگاه آزاد پرداخت نمی شود؟ / وزارت علوم: مشکل از «آموزشیار» است

چرا وام شهریه دانشگاه آزاد پرداخت نمی شود؟ / وزارت علوم: مشکل از «آموزشیار» است