مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13سياسي

جزییات آزمون صلاحیت بالینی دکتری دندانپزشکی/ تغییر رشته نتیجه مردودی در آزمون


آزمون صلاحیت بالینی دکتری عمومی دندانپزشکی به روش ساختارمند عینی بالینی (آسکی) اجرا می شود و در صورت مردودی در آزمون دانشجویان باید به کارشناسی و کاردانی تغییر رشته دهند.

- آزمون صلاحیت بالینی دکتری عمومی دندانپزشکی به روش ساختارمند عینی بالینی (آسکی) اجرا می شود و در صورت مردودی در آزمون دانشجویان باید به کارشناسی و کاردانی تغییر رشته دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارزشیابی آموزشی یکی از برنامه های اساسی در رشته های آموزشی دانشگاهی تلقی می شود و این مهم در رشته های مهارتی از جمله دندانپزشکی اهمیت دو چندان دارد و در این راستا به منظور تضمین کیفیت دوره آموزشی دکتری عمومی دندانپزشکی آیین نامه آزمون صلاحیت بالینی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی تنظیم شده است.

آزمون به منظور احراز صلاحیت بالینی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی و قبل از شروع دوره کارورزی برگزار می شود و شرط شروع دوره کارورزی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی است.

شرکت در آزمون صلاحیت بالینی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی تا سه نوبت مجاز است تبصره: شرکت در آزمون صلاحیت بالینی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی تا سه نوبت مجاز است و چنانچه دانشجو در آزمون مذکور نمره قبولی کسب نکند، از ادامه تحصیلی در دوره دکتری عمومی دندانپزشکی محروم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزمون صلاحیت بالینی دکتری دندانپزشکی/ تغییر رشته نتیجه مردودی در آزمون

جزییات آزمون صلاحیت بالینی دکتری دندانپزشکی/ تغییر رشته نتیجه مردودی در آزمون