مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13سياسي

تنها بیمارستان خارک فاقد تجهیزات بیمارستانی!


خبرگزاری فارس از جزیره خارک؛ کورش امینی: نبود پزشک متخصص و تجهیزات بیمارستانی، باعث مشکلات، نارضایتی مردم شده است بطوریکه روزانه تعداد کثیری از شهروندان جزیره خارک به علت نبود متخصص جهت انجام اقدامات پزشکی خود روانه و ناچار می شوند برای این امر خطرات دریایی را به جان بخرند تا بتوانند برای نجات جان خود کاری کنند.

  از سال 1398 دو شهروند و فعال اجتماعی با هزینه شخصی خود روانه تهران و مجلس شورای اسلامی شدند و موفق به دیدار با چند تن از نمایندگان و در راس آن ها مسعود پزشکیان نایب رییس اول وقت مجلس و برخی از مشکلات و مطالبات مردم شریف جزیره خارک را به وی انتقال دهند.

نبود تجهیزات در تنها بیمارستان جزیره خارک  نبود پزشک متخصص و تجهیزات بیمارستانی از قبیل سی تی اسکن، تجهیزات بخش ای سی یو، چشم پزشکی و سونوگرافی مواردی است که مردم جزیره خارک از تنها بیمارستان موجود در این جزیره استراتژیک که 98درصد صادرات نفت خام کشور و نقش کلیدی در امر درآمدی ایران را داراست رنج می برند.

در همین راستا دستورات لازم جهت مساعدت حداکثری از مطالبات مردم خارک صادر شد اما سعید کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ارسال جواب نامه به نایب رییس وقت مجلس شورای اسلامی که با توجه به اینکه تنها بیمارستان موجود در جزیره خارک متعلق به شرکت نفت می باشد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها بیمارستان خارک فاقد تجهیزات بیمارستانی!

تنها بیمارستان خارک فاقد تجهیزات بیمارستانی!