مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13سياسي

عضو شورای شهر تهران: رخت خواب به رسانه ملی نبردیم/ 62 باغ در دوره ما نابودشد


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه رخت خواب مدیران شهرداری از یک شبکه صدا و سیما به دیگر شبکه ها جابجا نشد و هیچکدام از ما نتوانستیم در رسانه ملی حضور یابیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، طرح دوفوریتی الزام را ارائه و منتشر کنیم که امیدواریم اعضاء رویکرد مثبتی نسبت به این موضوع داشته باشند.

نگران تعارضات آماری هستیم  مرتضی الویری، عضو دیگر شورای شهر تهران گفت:  سند تغییر و تحول که قالیباف و تیم وی و اعضای شورای قبلی تنظیم می کردند، با آن سندی که در ابتدای دوره آقای نجفی تنظیم کردیم، انطباق داشت؟ حال ما نیز اگر در مرداد ماه گزارشی در این زمینه تهیه کنیم و سپس در شورای شهر تغییراتی ایجاد کنیم آیا این اسناد با یکدیگر انطباق دارد؟ وی گفت: من نگرانم که با تعارضات آماری روبرو شویم و تناقض هایی در ارقام صورت بگیرد.

مانند اینکه اعداد ما درباره بدهی شهرداری با اسناد سال 96 تفاوت فاحشی داشت.

راه حل این است که می توانیم به صورت غیر رسمی این سند را داشته باشیم اما اگر این امر به صورت رسمی باشد و هر شورایی بخواهد در ابتدا و انتها گزارش دهد، تعارضاتی ایجاد می شود که چندان به صلاح نیست.

باید گزارش مجموعه شهری به مردم ارائه شود حجت نظری عضو شورای شهر  تهران گفت:  باید به جامعه اعلام کنیم که چه چیزی را تحویل گرفتیم و چه چیزی را تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر تهران: رخت خواب به رسانه ملی نبردیم/ 62 باغ در دوره ما نابودشد

عضو شورای شهر تهران: رخت خواب به رسانه ملی نبردیم/ 62 باغ در دوره ما نابودشد