مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-13اقتصادي

آغاز برداشت کرفس در 180 هکتار از مزارع طارم/ زنجان روزانه مرغ در زنجان80 تن است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان از آغاز برداشت کرفس در مزارع شهرستان طارم خبر داد و گفت: پیش بینی می شود 10 هزار و 800 تن از این محصول برداشت شود.

- جواد تاراسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برداشت کرفس در سال زراعی جاری از 180 هکتار مزارع شهرستان طارم آغاز شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حدود 10 هزار و 800 تن محصول کرفس برداشت شود، عنوان کرد: محصول کرفس طارم به دلیل شرایط اقلیمی، خاک حاصلخیز و همچنین تامین نهاده های مورد نیاز و نشاء سالم از مرغوبترین محصولات کشور است.

وی با اشاره به اینکه محصول تولیدی این شهرستان علاوه بر تامین نیاز داخل استان زنجان و سایر استان ها به کشورهای دیگر نیز صادر می شود، عنوان کرد: کرفس کالیفرنی و فریموس از ارقام مورد کشت در شهرستان طارم است.

تاراسی با اشاره به اینکه برداشت کرفس در فروردین ماه آغاز می شود، گفت: بیشترین محصول کرفس در سه روستای کوهکن علیا، کوهکن سفلی، هارون آباد کشت و برداشت می شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در ادامه در رابطه با تشکیل صف مرغ اظهار کرد: از روزهای پایانی سال گذشته به علت تفاوت قیمت هایی که بین استان زنجان و سایر استان ها وجود داشت، با وجود توزیع مرغ بیشتر، شاهد تشکیل صف و ناراضی شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت کرفس در 180 هکتار از مزارع طارم/ زنجان روزانه مرغ در زنجان80 تن است

آغاز برداشت کرفس در 180 هکتار از مزارع طارم/ زنجان روزانه مرغ در زنجان80 تن است