مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-13اقتصادي

اجرای محدودیت های کرونایی ماه رمضان در اندونزی


فرماندار جاکارتا، انیس بسویدا، بخشنامه هایی در مورداجرای پروتکل های بهداشتی علیه کووید-19 در عبادت و فعالیت های مذهبی در ماه رمضان 1442 هجری صادر کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار جاکارتا، انیس بسویدا، بخشنامه هایی در مورداجرای پروتکل های بهداشتی علیه کووید-19 در عبادت و فعالیت های مذهبی در ماه رمضان 1442 هجری صادر کرد.

این بخشنامه در12 آوریل 2021 امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتمپو نیوز، فرماندار جاکارتا، اندونزی گفت: در صورت افزایش موارد کووید-19 شاید جشن عید فطر نیز ممنوع شود.

این بخشنامه در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و شکسته شدن زنجیره ویروس در ماه مبارک رمضان بر اساس بخشنامه شماره 03 سال 2021 وزارت امور مذهبی در مورد رهنمودهای نماز ماه رمضان و عید سعید فطر 1442 هجری تصویب شد.

در این بخشنامه آمده است، فرمانداری استان جاکارتا از کلیه مدیریت مساجد یا مصلی ها (نمازخانه ها) در جاکارتا می خواهد که موارد ذیل را رعایت کنند: ابتدا، اجرای نماز و فعالیت های مذهبی مانند نمازهای واجب یومیه، نمازهای تراویح و وتر، قرائت قرآن و اعتکاف با حضور محدود تا 50 درصد ظرفیت کل مجاز است و تحت پروتکل های بهداشتی دقیق با رعایت یک متر فاصله ایمن برگزار می­ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های کرونایی ماه رمضان در اندونزی

اجرای محدودیت های کرونایی ماه رمضان در اندونزی