مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-13سياسي

پیگیری آذری جهرمی برای آنتن دهی اینترنت مناطق روستایی کرمانشاه


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با نماینده کرمانشاه بر پیگیری هرچه سریع تر مشکلات اینترنت و عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاهای شهرستان کرمانشاه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص دیدار خود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: در این دیدار به تشریح مشکلات مردم روستاهای کرمانشاه در حوزه ارتباطات پرداخته شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده که در بازدیدهای نوروزی از روستاهای شهرستان کرمانشاه مشاهده شد، عدم آنتن دهی تلفن همراه و دسترسی به شبکه اینترنت این روستاها بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این عدم دسترسی به اینترنت موجب شده دانش آموزان این روستاها نتوانند به شبکه شاد که جهت آموزش و تحصیل آن ها در نظر گرفته شده، دسترسی داشته باشند.

وی تاکید کرد: در همین راستا ضروری است پیگیری موثری برای رفع مشکلات آنتن دهی و دسترسی به اینترنت در این روستاها صورت گیرد.

رشیدی خاطرنشان کرد: آذری جهرمی هم در این دیدار بر رفع هرچه سریع تر مشکلات این روستاها تاکید و دستور داد رفع مشکلات این روستاها با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفته و نتایج کار گزارش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری آذری جهرمی برای آنتن دهی اینترنت مناطق روستایی کرمانشاه

پیگیری آذری جهرمی برای آنتن دهی اینترنت مناطق روستایی کرمانشاه