مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-13سياسي

شهردار اراک: بی عدالتی محض در شهرداری حکم فرماست


شهردار اراک از ساماندهی پرسنلی و عدالت در پرداخت حقوق خبر داد و گفت: به علت چندگانگی وضعیت پرسنلی، در خصوص نحوه پرداختی ها بی عدالتی محض در شهرداری حکم فرماست.

-  سعید بیاتیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت اشتغال کارگران و نیروهای شهرداری اظهار کرد: وضعیت اشتغال کارگران و نیروهای شهرداری حاشیه ساز شده و ارزشی از لحاظ فکری و کاری نباید برای شهرداری داشته باشد، شهرداری یک چارت سازمانی دارد که 1300 پست کارمندی در آن گنجانده شده که متاسفانه از این تعداد بالغ بر 800 تا 900 پست خالی است و نتوانستیم آن پر کنیم.

وی افزود: تعداد زیادی همکار داریم که سالیان سال در قالب نیروهای قراردادی یا شرکتی در حال خدمت به شهرداری هستند و جالب اینکه بار اصلی پیکان خدماتی شهرداری بر دوش این افراد است که متاسفانه وضعیت استخدامی با ثباتی ندارند، برخی از این نیروها با پیگیری در حال ساماندهی هستند.

شهردار اراک با اشاره به اینکه شهرداری در خصوص انجام امور خدماتی و کارگری طبق چارت سازمان صرفا باید برون سپاری کند و کار را به بخش خصوصی واگذار کند، اضافه کرد: بعنوان مثال شرکتی قرار است حفظ و نگهداری فضای سبز را انجام دهد و با هرکسی که قرارداد ببندد به آن معنی است که آن فرد با شهرداری رابطه استخدامی ندارد، این امر مشتبه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اراک: بی عدالتی محض در شهرداری حکم فرماست

شهردار اراک: بی عدالتی محض در شهرداری حکم فرماست