مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-13فناوري

اختلال کلاب هاوس از کجاست؟


پس از انتشار اظهاراتی مبنی بر ایجاد اختلال از سوی اپراتورها در شبکه اجتماعی کلاب هاوس و اخطار و شکایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه، - پس از انتشار اظهاراتی مبنی بر ایجاد اختلال از سوی اپراتورها در شبکه اجتماعی کلاب هاوس و اخطار و شکایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه، مخابرات ایران اعلام کرد که اختلال و محدودیتی در راستای استفاده از این پلت فرم در شبکه داخلی این شرکت مشاهده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلاب هاوس یک اپلیکیشن چت صوتی است که این روزها در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است و مانند هر اپلیکیشن خارجی دیگری، شایعاتی مبنی بر مسدود شدن آن به گوش می رسد.

هفته گذشته محمدجعفر منتظری -دادستان کل کشور - درباره اینکه آیا فیلتر کلاب هاوس در دستور کار قرار دارد یا خیر؟ ، گفت: کلاب هاوس فیلتر نیست و مشکلاتی که برای کاربران ایجاد شده ممکن است ناشی از مسائل فنی باشد.

او حتی اظهار کرد: این اختلال فقط در زمان 4 عصر روز پنج شنبه رخ داد ولی اکنون کلاب هاوس فیلتر نیست و همه بدون فیلترشکن می توانند وارد شوند.

هم اکنون 6400 نفر در این روم حضور دارند و به نظر می رسد ماجرای فیلتر بودن، بیشتر یک فرافکنی است؛ این در حالی است که فیلتر کردن ، قواعد خاص خودش را دارد و نباید با مطرح کردن فیلتر شدن کلاب هاوس ، اقدام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال کلاب هاوس از کجاست؟

اختلال کلاب هاوس از کجاست؟