مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13سياسي

وضعیت آموزش زبان فارسی در قرقیزستان بررسی می شود


وبینار «وضعیت آموزش زبان فارسی در قرقیزستان؛ مشکلات و راهکارها» (26 فروردین ماه) با حضور اساتید دانشگاه های دولتی بیشکک، اوش و اسلاویانی قرقیزستان و علامه طباطبایی برگزار می شود.

- وبینار وضعیت آموزش زبان فارسی در قرقیزستان؛ مشکلات و راهکارها (26 فروردین ماه) با حضور اساتید دانشگاه های دولتی بیشکک، اوش و اسلاویانی قرقیزستان و علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه سلسله برنامه های دومین دوره هفته زبان و ادبیات فارسی در قرقیزستان، رایزنی فرهنگی کشومان وبینار وضعیت آموزش زبان فارسی در قرقیزستان؛ مشکلات و راهکارها روز پنجشنبه 26 فروردین ماه ساعت 12 به وقت ایران برگزار می کند.

در این نشست مجازی، پرویز قاسمی، رایزن فرهنگی ایران در بیشکک، دو تن از اساتید مرکر آزفای دانشگاه علامه طباطبایی و استادان زبان فارسی دانشگاه های دولتی بیشکک، اوش و اسلاویانی قرقیزستان سخنرانی خواهند کرد.

جایگاه زبان فارسی در جنوب قرقیزستان ـ اوش، روش های آموزش زبان فارسی در دانشگاه دولتی بیشکک، وضعیت زبان فارسی در دانشگاه اسلاویانی، سیر تحول اجتماعی و سبکی شعر فارسی از آغاز تا قرن ششم، گفتاری در آموزش دستور زبان فارسی، گزارشی از فعالیت های رایزنی فرهنگی ایران در بیشکک در زمینه زبان فارسی از جمله موضوعات مطروحه در این نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آموزش زبان فارسی در قرقیزستان بررسی می شود

وضعیت آموزش زبان فارسی در قرقیزستان بررسی می شود