مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13سياسي

اقدام علیه تاسیسات هسته ای نطنز را با شدتی متناسب تلافی می کنیم


ما در قبال حمله خرابکارانه تاسیسات هسته ای نطنز، متعهد به تلافی هم سطح در زمان و با شدتی متناسب هستیم اما اجازه نخواهیم داد که دشمنان به اهداف سیاسی خود دست پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز(سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان یک ضیافت الهی است که همه مسلمانان جهان و در هر کجای جهان از خوان بی دریغ خداوند حظ وافر می برند.

ربیعی گفت: رمضان بهترین فرصت برای گسترش و تعمیق آموزه های اخلاقی است و امیدواریم آموزه های برگرفته از این ماه فرصتی برابر ما قرار دهد تا صبر، خویشتنداری، همدلی، به فکر دیگران بودن در زندگی فردی و اجتماعی همه ما نمود بیشتری پیدا کند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: این ماه رمضان، دومین سالی است که ملت ایران همراه با تحریم و کرونا آن را سپری می کنند و یقین داریم که با عنایت خداوند و بردباری که تاکنون مردم داشته اند رحمت الهی نصیب این کشور و مردم خواهد شد.

ربیعی تصریح کرد: همچنین رمضان برای جهان اسلام فرصت صلح و کنار گذاشتن منازعات و پایان تنش در کانون های داغ منطقه ای و جهانی است و امیدوارم به برکت این ماه شریف تحکیم و تقویت هر چه بیشتر مناسبات میان کشورهای اسلامی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام علیه تاسیسات هسته ای نطنز را با شدتی متناسب تلافی می کنیم

اقدام علیه تاسیسات هسته ای نطنز را با شدتی متناسب تلافی می کنیم