مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-13حوادث

مسئولان دانشگاه فرهنگیان یاسوج در مسیر فعالیت های جهادی سنگ اندازی می کنند


بنیامین رحمت صفا، مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در بهمن ماه سال گذشته زلزله ای به قدرت 5/6 ریشتر شهر سی سخت و روستا های اطراف آن را لرزاند؛ - مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان یاسوج با اشاره به عدم حمایت مسئولان دانشگاه از برگزاری اردوی جهادی گفت: متاسفانه مسئولان دانشگاه به جای حمایت از اردو های جهادی در مسیر جهادگران سنگ اندازی می کنند.

بنیامین رحمت صفا، مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در بهمن ماه سال گذشته زلزله ای به قدرت 5/6 ریشتر شهر سی سخت و روستا های اطراف آن را لرزاند؛ در همان ساعات اولیه وقوع زلزله نهاد های مردمی و دولتی برای کمک به مردم زلزله زده شهرستان سی سخت شتافتند.

رحمت صفا ادامه داد: در این راستا گروه های بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان یاسوج، هم به یاری هم استانی های خود رفتند و از هیچ خدمتی اعم از شناسایی خانه های اسیب دیده، تهیه و توزیع بسته های غذایی و نصب کانکس کوتاهی نکردند.

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان یاسوج در ادامه مطرح کرد: بدیهی است که در شرایط بحرانی، نظام آموزشی دچار آشفتگی، بی ثباتی و بی برنامگی می شود؛ فلذا زلزله در کنار زنجیره کرونا باعث تنگنای آموزشی و ایجاد فشار بیشتر بر فضای آموزشی وت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دانشگاه فرهنگیان یاسوج در مسیر فعالیت های جهادی سنگ اندازی می کنند

مسئولان دانشگاه فرهنگیان یاسوج در مسیر فعالیت های جهادی سنگ اندازی می کنند