مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-13فرهنگي

گاهان، عاشقانه ای بر هفت مکاشفه ی یوحنایی


دومین مجموعه شعر سپید «رامین گذرانی اقتصاد»، شاعر اردبیلی، با نام «گاهان؛ عاشقانه ای بر هفت مکاشفه ی یوحنایی» به تازگی وارد بازار کتاب شده است.

- ایسنا/اردبیل دومین مجموعه شعر سپید رامین گذرانی اقتصاد ، شاعر اردبیلی، با نام گاهان؛ عاشقانه ای بر هفت مکاشفه ی یوحنایی به تازگی وارد بازار کتاب شده است.

انتشار مجموعه شعر سپید تا طلوع صبح ، نخستین حضور جدی وی در حوزه شعر سپید در ایران بوده و اکنون با مجموعه گاهان؛ عاشقانه ای بر هفت مکاشفه ی یوحنایی دومین حضور خود را در این عرصه تجربه می کند.

رامین گذرانی اقتصاد در گفت و گو با ایسنا درباره عنوان کتاب اظهار کرد: گاهان فصل آخر کتاب مقدس اوستا است که شعرها و نیایش های مذهبی مردمان فلات ایران را به عنوان قدیمی ترین شعرهای جهان شامل می شود و به فرمایش زرتشت، گاهان نیایش ها و شعرهای قوم ایرانی است که او سینه به سینه از گذشتگان برای ما نقل می کند.

وی افزود: مکاشفات یوحنایی نیز فصل آخر انجیل یوحنا از مریدان عیسی مسیح است که در جزیره پاتموس یونان زندگی می کرد و تحت تأثیر یک خواب، تصمیم به نگارش این فصل می گیرد.

شاعر ادامه داد: کتاب دارای لایه های متعددی از مفاهیم است که در یک سیر زمانی مشخص، افکار، زندگی و باورهای شکل گرفته در طول سالیان را در نویسنده مورد مکاشفه و بررسی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاهان، عاشقانه ای بر هفت مکاشفه ی یوحنایی

گاهان، عاشقانه ای بر هفت مکاشفه ی یوحنایی