مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-13سياسي

پیگیری بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان با سنوات ارفاقی در مجلس


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر بر ضرورت پیگیری مساله بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان با سنوات ارفاقی در مجلس شورای اسلامی توسط شهرداری تهران تاکید کرد.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر بر ضرورت پیگیری مساله بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان با سنوات ارفاقی در مجلس شورای اسلامی توسط شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در قالب تذکری به شهرداری تهران در خصوص بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان گفت: شرایط شغل آتش نشانی به گونه ای است که به دلیل قرار گرفتن دائم و پیوسته شاغلان آن در محیط های سخت و زیان آور، آسیب های جزیی و کلی در طول دوران خدمت به ایشان وارد می شود.

وی افزود: این موضوع بویژه برای آتش نشانان شاغل در شهر تهران به دلیل جغرافیای خطرپذیری خاص این شهر و مواجهه روزمره با حوادث پیچیده از دشواری مضاعفی نسبت به سایر شهرها برخوردار است.

مشاغل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بر اساس تشخیص مراجع قانونی به عنوان سخت و زیان آور با درجه سختی3 تشخیص داده شده است و مزایای این سختی شغل متناسب با قوانین صندوق بازنشستگی در خصوص آتش نشانان عزیز اعمال می شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در وضع فعلی، قوانین مترتب بر صندوق های بازنشستگی در موضوع ضوابط و مقررات بازنشستگی سخت و زیان آور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان با سنوات ارفاقی در مجلس

پیگیری بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان با سنوات ارفاقی در مجلس