مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-13دانش

معتمدی: امیرکبیر در میان دانشگاه های کشور بیشترین تعداد شرکت دانش بنیان را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در افتتاحیه صندوق پژوهش و فناوری این دانشگاه با تاکید بر اینکه موضوع توسعه شرکت های دانش بنیان مورد توجه است، - ریییس دانشگاه امیرکبیر گفت: این دانشگاه به مقام نخست در تعداد شرکت های دانش بنیان در میان دانشگاه های کشور دست یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در افتتاحیه صندوق پژوهش و فناوری این دانشگاه با تاکید بر اینکه موضوع توسعه شرکت های دانش بنیان مورد توجه است، بیان کرد: در این راستا دانشگاه امیرکبیر به مقام نخست در تعداد شرکت های دانش بنیان در میان دانشگاه های کشور دست یافته است.

وی افزود: در حال حاضر 315 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعال هستند و همچنان نیز شاهد تقاضا برای استقرار شرکت های دانش بنیان در دانشگاه هستیم.

معتمدی با اشاره به مدل های بسیار خوب حمایتی از شرکت های دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تاکید کرد: با توجه به این حمایت ها شاهد رشد شرکت های دانش بنیان در دانشگاه بوده ایم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: درحال حاضر 8 دانشکده دانشگاه دارای مرکز نوآوری هستند که در سال جاری برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدی: امیرکبیر در میان دانشگاه های کشور بیشترین تعداد شرکت دانش بنیان را دارد

معتمدی: امیرکبیر در میان دانشگاه های کشور بیشترین تعداد شرکت دانش بنیان را دارد