مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-13اقتصادي

26 هزار شغل جدید برکت در استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت با اعلام این خبر افزود: با انعقاد دو تفاهم نامه جدید در استان کرمان، - با انعقاد دو تفاهم نامه، تعداد مشاغل جدید بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان به بیش از 26 هزار شغل در سال 1400 می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت با اعلام این خبر افزود: با انعقاد دو تفاهم نامه جدید در استان کرمان، امسال 8 هزار و 750 طرح اشتغال زایی اجتماع محور در این استان راه اندازی می شود که ایجاد 26 هزار و 250 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم را برای متقاضیان به دنبال خواهد داشت.

مرتضی نیازی با اشاره به حضور و فعالیت بنیاد برکت در سراسر استان کرمان اظهار داشت: برای سال 1400 ایجاد 5 هزار طرح اشتغال زایی را پیش بینی کرده بودیم که با انعقاد دو تفاهم نامه جدید، تعداد طرح ها افزایش یافته و به 8 هزار و 750 طرح رسیده است.

وی درباره مفاد این دو تفاهم نامه نیز توضیح داد: تفاهم نامه اول به ارزش 500 میلیارد ریال میان بنیاد برکت، استانداری کرمان و مس سرچشمه و با هدف ایجاد یک هزار و 250 طرح اشتغال زایی منعقد شده است.

قرارداد دوم هم برای راه اندازی 2 هزار و 500 طرح اشتغال زایی جدید میان بنیاد برکت، استانداری، سازمان های جهاد کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار شغل جدید برکت در استان کرمان

26 هزار شغل جدید برکت در استان کرمان