مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-13دانش

دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی دعوت به همکاری شدند


مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی دعوت به همکاری کرد.

- مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی می رساند، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مجوزهای اخذ شده در نظر دارد در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین داوطلبان دارای شرایط به صورت امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان ها و تهران در رشته های مورد نیاز دعوت به همکاری کرد.

آن دسته از متقاضیانی که تمایل دارند به عنوان امریه در مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خدمت مقدس سربازی خود را سپری کنند تا 9اردیبهشت ماه 1400 نسبت به ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مواردی همچون عضویت درخانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان، و فرزند رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه جبهه)، ایتام، افراد متاهل، افراد معاف از رزم، افراد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی دعوت به همکاری شدند

دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی دعوت به همکاری شدند