مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-13سياسي

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری به مصوبه حمایت از مشاغل خانگی


یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در نخستین روزهای شورای دوره پنجم، طرحی برای حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض آسیب به محضر شورای شهر ارائه شد، - یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در نخستین روزهای شورای دوره پنجم، طرحی برای حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض آسیب به محضر شورای شهر ارائه شد، از بی توجهی شهرداری به مصوبه حمایت از مشاغل خانگی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری در دویست و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عرض تسلیت به تمام خانواده هایی که در روزهای اخیر به سبب کرونا جان عزیزان شان را از دست داده اند، در تذکری گفت: امیدوارم هرچه زودتر شرایط برای واکسیناسیون همگانی از طریق خرید و تولید واکسن فراهم شود.

همچنین از تمام مردم درخواست می کنم که در شرایط سوءمدیریت و تناقضات در تصمیم گیری ها که متاسفانه کماکان وجود دارد، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و تا حد امکان در خانه بمانند.

البته این را هم می دانم که ماندن در خانه برای بسیاری از افراد که دچار مشکلات معیشتی هستند، بسیار دشوار است.

وی افزود: در همان ماه های نخست فعالیت شورای شهر پنجم بود که بنده و همکارانم در کمیته مشارکت های مردمی شورای شهر، طرحی را برای حمایت از مشاغل خانگی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری به مصوبه حمایت از مشاغل خانگی

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری به مصوبه حمایت از مشاغل خانگی