مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-13اقتصادي

تصادفات جاده ای در استان سمنان جان 18 نفر را گرفت


مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: تصادفات درون شهری و برون شهری در طول ایام تعطیلات نوروز 1400 متاسفانه به جان باختن 18 نفر انجامید.

- مهدی نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تلفات جاده ای و درون شهری طی پیک تردد نوروزی در سطح استان سمنان، بیان کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز 1400 در شهرها و سراسر جاده های استان مجموعاً 18 نفر بر اثر تصادفات جاده ای و رانندگی جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد کل جان باختگان رانندگی ایام نوروز 11 نفر بود که امسال این میزان با افزایش چشم گیر به 18 نفر رسیده است، ابراز کرد: طبق اعلام راهداری، افزایش بسیار زیاد تردد در نوروز 1400 را شاهد بوده ایم و لذا به نظر می رسد به همین دلیل تعداد تلفات هم بیشتر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه سه نفر طی ایام نوروز در محورهای درون شهری استان به دلیل تصادف جان خود را از دست دادند، گفت: این در حالی است که در نوروز سال 99 هیچ تلفات جانی در تصادفات درون شهری استان به ثبت نرسیده بود.

نوروزی با بیان اینکه سهم جان باختگان جاده ای و شهری در تصادفات نوروز 1400 به ترتیب 11 و چهار مورد بوده است، تاکید کرد: طی نوروز سال قبل در جاده های استان 9 و در راه های روستایی سراسر استان سمنان و نفر جان خود را از دست داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات جاده ای در استان سمنان جان 18 نفر را گرفت

تصادفات جاده ای در استان سمنان جان 18 نفر را گرفت