مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-13سياسي

مصری: چرا فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح پرداخت نشده است؟


نماینده کرمانشاه با طرح این سوال که چرا در پرداخت فوق العاده مناطق جنگی تبعیض وجود دارد؟ گفت که بعد از تصویب قانون برنامه ششم هنوز فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح داده نشده است که این تبعیض است.

- نماینده کرمانشاه با طرح این سوال که چرا در پرداخت فوق العاده مناطق جنگی تبعیض وجود دارد؟ گفت که بعد از تصویب قانون برنامه ششم هنوز فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح داده نشده است که این تبعیض است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز سه شنبه در توضیح سوالش از وزیر دفاع درباره علت عدم اجرای اعمال قانون برنامه ششم توسعه در خصوص پرداخت فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح گفت: جلسه امروز پشتیبانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

این مرزداران عزیز که در مقابل همه توطئه های دشمن از مرزهای آبی، خاکی و دریایی ایستاده و حافظ نظام، امنیت و آسایش مردم بوده اند.

تشکر ویژه ای هم از وزیر دفاع بخاطر عملکرد بسیار خوب و تحسین آمیز ایشان داشتم که الگوی تلاش، خدمت و اخلاق هستند و انصافا بر خود می بالیم.

وی در ادامه با بیان اینکه قانون برنامه سلیقه ای اجرا می شود، ابراز عقیده کرد: چرا سلیقه مدیران دولت همه بر اساس تبعیض است یا این کار سهوی است یعنی مدیریت بلد نیستند یا اینکه عمدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصری: چرا فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح پرداخت نشده است؟

مصری: چرا فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح پرداخت نشده است؟