مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-13اقتصادي

توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در ایلام آغاز شد+ قیمت ها


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آغاز توزیع 1041 تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

- توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در ایلام آغاز شد+ قیمت ها ایسنا/ایلام معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آغاز توزیع 1041 تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

سعید شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان، 270 تن شکر، 26 تن گوشت قرمزمنجمد ، 300 تن برنج و افزون بر 445 تن روغن در مراکز عرضه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی با اشاره به کمبود روغن خوراکی طی ماه های گذشته در استان گفت: برای رفع این مشکل از چند روز قبل توزیع انواع روغن مورد استفاده خانواده ها در استان آغاز شده و التهاب بازار فروکش کرد که امیدواریم با توزیع افزون بر 445 تن روغن طی ماه مبارک رمضان، نیاز بازار به این کالای مصرفی تامین شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به توزیع 270 تن شکر در استان گفت : شکر در بسته های 3کیلیویی با قیمت 260هزار ریال در بازار عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در ایلام آغاز شد+ قیمت ها

توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در ایلام آغاز شد+ قیمت ها