مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-13اقتصادي

ساخت میدان انتهای کسنویه یزد پس از 25 سال


عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: در راستای کنترل بار ترافیکی، عملیات ساخت میدان انتهایی منطقه ی کسنویه بعد از 25 سال اجرایی شد.

- ایسنا/یزد عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: در راستای کنترل بار ترافیکی، عملیات ساخت میدان انتهایی منطقه ی کسنویه بعد از 25 سال اجرایی شد.

الهه جورابی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح توسعه زیرساخت ها و ارتقای سطح کیفی معابر منطقه و تسهیل در عبور و مرور بوده است و قطعاً طرح های عمرانی و خدماتی این منطقه تأثیر بسزایی در رشد و شکوفایی شهر خواهند داشت.

وی افزود: طرح های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می رود.

جورابی در پایان با تاکید بر اهمیت جلب رضایت شهروندان با پیگیری و تسریع در طرح های عمرانی، خاطرنشان کرد: امروز مردم از شهرداری ها انتظار اجرای طرح هایی دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پیگیری های شهروندان تمام مناطق شهرداری و اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری، طرح ها طی زمان بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت میدان انتهای کسنویه یزد پس از 25 سال

ساخت میدان انتهای کسنویه یزد پس از 25 سال