مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-12اجتماعي

شاخص کیفیت هوا در 5 نقطه مشهد نارنجی و ناسالم است/ افزایش غلظت آلاینده های جوی


اگرچه شاخص فعلی هوای مشهد با عدد 76 در شرایط زرد و قابل قبول است اما ایستگاه های کریمی با شاخص 129، آوینی با شاخص 128، ماشین ابزار با شاخص 118، امامیه با شاخص 112 و خاقانی با شاخص 107 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، براساس داده های مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، شاخص فعلی هوای مشهد با عدد 76 در شرایط زرد و قابل قبول و میانگین 24 ساعت گذشته نیز با عدد 97 در همین شرایط قرار دارد.

مقایسه غلظت آلاینده ها حاکی از آن است که به غیر از آلاینده ازن بر غلظت سایر آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

در حال حاضر از 14 ایستگاه شاخص کیفیت هوا در سطح شهر مشهد، آلوده ترین ایستگاه ها به ترتیب کریمی با شاخص 129، آوینی با شاخص 128، ماشین ابزار با شاخص 118، امامیه با شاخص 112 و خاقانی با شاخص 107در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارند؛ هشت ایستگاه دیگر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

عوارض بهداشتی شرایط نارنجی، احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس، احتمال تشدید بیماری های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان است بنابراین توصیه می شود افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص کیفیت هوا در 5 نقطه مشهد نارنجی و ناسالم است/ افزایش غلظت آلاینده های جوی

شاخص کیفیت هوا در 5 نقطه مشهد نارنجی و ناسالم است/ افزایش غلظت آلاینده های جوی