مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:152021-04-12ورزشي

آنالیز الوحده به گل محمدی رسید/ پرسپولیس دنبال بازی تهاجمی در هند


کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس آنالیز کاملی از نخستین حریف خود در لیگ قهرمانان 2021 آسیا به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای برگزاری رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر گوا هند دنبال می کند که باید نخستین بازی خود را چهارشنبه هفته جاری مقابل الوحده امارات برگزار کند.

از این رو پرونده کاملی از شیوه تاکتیکی الوحده در اختیار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار گرفت تا نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده و تمرینات تیمش را طراحی کند.

کادر فنی پرسپولیس تصمیم دارد بازی تهاجمی را در شروع بازی های لیگ قهرمانان 2021 در دستور کار قرار دهد تا مهاجمان این تیم که مدت هاست گلزنی را فراموش کرده اند اعتماد به نفس خود را خیلی زود در این مسابقات باز گردانند.

ابتلای سعید آقایی و فرشاد فرجی به ویروس کرونا باعث شده تا گل محمدی فعلاً نتواند دفاع چپ خود را از بین اسم هایی همچون علی شجاعی و محمد شریفی انتخاب کند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نماینده امارات سه شنبه شب مشخص می شود تا این تیم با توجه به وضعیت موجود چاره ای جز ایجاد تغییر در تیم خود نداشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19 چهارشنبه هفته جاری اولین بازی خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحده امارات در شهر گوا هند برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز الوحده به گل محمدی رسید/ پرسپولیس دنبال بازی تهاجمی در هند

آنالیز الوحده به گل محمدی رسید/ پرسپولیس دنبال بازی تهاجمی در هند